🔴 Online vysílání 6 kroků, jak vybudovat značku, která prodává. Přihlásit zdarma →

Návody

JAK NASDÍLET PŘÍSTUPY K REKLAMNÍM ÚČTŮM A ANALYTICKÝM NÁSTROJŮM

Reklamní systémy

Google Ads

Chcete být vidět na Googlu? S Google Ads půjdete zákazníkům naproti. Když vyhledají klíčové slovo spojené s vaší firmou, snadno naleznou právě vás.

Jak na to?

Google Merchant Center (GMC)

Chcete, aby se produkty z vašeho e-shopu ukazovaly v Google Nákupech? Nebo je součástí vaší strategie dynamický remarketing? Pak potřebujete Google Merchant Center.

Jak na to?

Sklik

Díky Skliku můžete inzerovat na Seznam.cz a spřátelených webech.

Jak na to?

Business Manager

Oslovte publikum na nejnavštěvovanějších sociálních sítích. Pomocí Business Manageru lze vytvářet reklamy na Facebooku a Instagramu.

Jak na to?

Ověření domény a nastavení pixelu v Business Manageru

Abyste mohli využít potenciál kampaní na Facebooku a Instagramu, je potřeba propojit Business Manager s doménou vašeho webu.

Jak na to?

LinkedIn

V největší profesní síti můžete reklamou přesně cílit na úzkou skupinu (například na určitou pracovní pozici).

U LinkedIn je potřeba nasdílet 2 typy přístupů: k firemní stránce a do správce reklam.

Jak na to?

Firemní stránka

Správce reklam

YouTube

Chcete své publikum oslovit také videokampaní? Vaše reklama by neměla chybět na YouTube, největší videoplatformě na světě.

Jak na to?

Analytické nástroje

Google Analytics

Tento nástroj sbírá data o uživatelích, kteří se pohybují na vašem webu. Díky Google Analytics tak můžete vytvořit efektivnější kampaně.

Jak na to?

Google Tag Manager

Google Tag Manager spravuje všechny měřicí a reklamní skripty na webu. Výhodou je, že díky němu mohou vkládat skripty či značky na web i marketéři, takže nepotřebujete pro každou změnu programátora.

Jak na to?

Google Search Console

Díky Google Search Console můžete měřit návštěvnost a výkon webu ve vyhledávání. Nástroj umožňuje opravy problémů a zlepšení výsledků.

Jak na to?

Srovnávače zboží

Zbozi.cz

Tato platforma srovnává ceny produktů z e-shopů, umožňuje také řazení a filtrování. Srovnávače jsou u zákazníků velmi oblíbené, neměli byste na nich chybět.

Jak na to?

Může se také stát, že někdo nabídne přístup vám. V takovém případě vyberte v levém menu pod nastavením možnost účty, ke kterým mám přístup. Tam můžete žádost schválit.

Heureka.cz

Funguje podobně jako další srovnávače zboží. Je to největší nákupní portál v České republice.

Jak na to?

U Heureky bohužel neexistuje systém nasdílení přístupů. Své údaje proto pošlete přímo nám.

Mergado

Mergado je nástroj pro snadnější správu inzerce na srovnávačích zboží.

Jak na to?

Nevíte si rady?

Pokud vám pořád nejdou přístupy nasdílet, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.