🔴 Online vysílání 6 kroků, jak vybudovat značku, která prodává. Přihlásit zdarma →
JAK NASDÍLET PŘÍSTUPY K REKLAMNÍM ÚČTŮM A ANALYTICKÝM NÁSTROJŮM
Účel: Chcete být vidět na Googlu? S Google Ads půjdete zákazníkům naproti. Když vyhledají klíčové slovo spojené s vaší firmou, snadno naleznou právě vás.
Účel: Chcete, aby se produkty z vašeho e-shopu ukazovaly v Google Nákupech? Nebo je součástí vaší strategie dynamický remarketing? Pak potřebujete Google Merchant Center.
Účel: Díky Skliku můžete inzerovat na Seznam.cz a spřátelených webech.
Účel: Oslovte publikum na nejnavštěvovanějších sociálních sítích. Pomocí Business Manageru lze vytvářet reklamy na Facebooku a Instagramu.
Účel: Abyste mohli využít potenciál kampaní na Facebooku a Instagramu, je potřeba propojit Business Manager s doménou vašeho webu.
Účel: V největší profesní síti můžete reklamou přesně cílit na úzkou skupinu (například na určitou pracovní pozici).
U LinkedIn je potřeba nasdílet 2 typy přístupů: k firemní stránce a do správce reklam.
Účel: Chcete své publikum oslovit také videokampaní? Vaše reklama by neměla chybět na YouTube, největší videoplatformě na světě.
Účel: Tento nástroj sbírá data o uživatelích, kteří se pohybují na vašem webu. Díky Google Analytics tak můžete vytvořit efektivnější kampaně.
Účel: Google Tag Manager spravuje všechny měřicí a reklamní skripty na webu. Výhodou je, že díky němu mohou vkládat skripty či značky na web i marketéři, takže nepotřebujete pro každou změnu programátora.
Účel: Díky Google Search Console můžete měřit návštěvnost a výkon webu ve vyhledávání. Nástroj umožňuje opravy problémů a zlepšení výsledků.
Účel: Tato platforma srovnává ceny produktů z e-shopů, umožňuje také řazení a filtrování. Srovnávače jsou u zákazníků velmi oblíbené, neměli byste na nich chybět.
Může se také stát, že někdo nabídne přístup vám. V takovém případě vyberte v levém menu pod nastavením možnost účty, ke kterým mám přístup. Tam můžete žádost schválit.
Účel: Funguje podobně jako další srovnávače zboží. Je to největší nákupní portál v České republice.
U Heureky bohužel neexistuje systém nasdílení přístupů. Své údaje proto pošlete přímo nám.
Účel: Mergado je nástroj pro snadnější správu inzerce na srovnávačích zboží.
Pokud vám pořád nejdou přístupy nasdílet, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.
JE ČAS ZAČÍT?
Vyplňte údaje o svém podnikání, abychom mohli probrat detaily a navrhnout postup k cíli.
Nejprve zanalyzujeme současný stav, abychom mohli vytvořit úspěšnou strategii.
Pustíme se do realizace, budeme sledovat a společně s vámi vyhodnocovat výsledky.
© S ÚSMĚVEM s.r.o.
Jsme součástí rodiny S ÚSMĚVEM. Společně vytváříme co nejlepší zážitek v on-line podnikání pro každého, kdo chce být úspěšný. Naše produkty tvoříme ♥ a s ☻.
Kontakt | Zásady zpracování a ochrany osobních údajů | Cookies | Obchodní podmínky