🔴 Online vysílání 6 kroků, jak vybudovat značku, která prodává. Přihlásit zdarma →

Návod

JAK NASDÍLET PŘÍSTUPY K REKLAMNÍM ÚČTŮM A ANALYTICKÝM NÁSTROJŮM

Reklamní systémy

Analytické nástroje

Srovnávače zboží

Reklamní systémy

Google Ads

Účel: Chcete být vidět na Googlu? S Google Ads půjdete zákazníkům naproti. Když vyhledají klíčové slovo spojené s vaší firmou, snadno naleznou právě vás.

Jak na to?

Google Merchant Center (GMC)

Účel: Chcete, aby se produkty z vašeho e-shopu ukazovaly v Google Nákupech? Nebo je součástí vaší strategie dynamický remarketing? Pak potřebujete Google Merchant Center.

Jak na to?

Sklik

Účel: Díky Skliku můžete inzerovat na Seznam.cz a spřátelených webech.

Jak na to?

Business Manager

Účel: Oslovte publikum na nejnavštěvovanějších sociálních sítích. Pomocí Business Manageru lze vytvářet reklamy na Facebooku a Instagramu.

Jak na to?

Ověření domény a nastavení pixelu v Business Manageru

Účel: Abyste mohli využít potenciál kampaní na Facebooku a Instagramu, je potřeba propojit Business Manager s doménou vašeho webu.

Jak na to?

LinkedIn

Účel: V největší profesní síti můžete reklamou přesně cílit na úzkou skupinu (například na určitou pracovní pozici).

U LinkedIn je potřeba nasdílet 2 typy přístupů: k firemní stránce a do správce reklam.

Jak na to?

Firemní stránka

Správce reklam

YouTube

Účel: Chcete své publikum oslovit také videokampaní? Vaše reklama by neměla chybět na YouTube, největší videoplatformě na světě.

Jak na to?

Analytické nástroje

Google Analytics

Účel: Tento nástroj sbírá data o uživatelích, kteří se pohybují na vašem webu. Díky Google Analytics tak můžete vytvořit efektivnější kampaně.

Jak na to?

Google Tag Manager

Účel: Google Tag Manager spravuje všechny měřicí a reklamní skripty na webu. Výhodou je, že díky němu mohou vkládat skripty či značky na web i marketéři, takže nepotřebujete pro každou změnu programátora.

Jak na to?

Google Search Console

Účel: Díky Google Search Console můžete měřit návštěvnost a výkon webu ve vyhledávání. Nástroj umožňuje opravy problémů a zlepšení výsledků.

Jak na to?

Srovnávače zboží

Zbozi.cz

Účel: Tato platforma srovnává ceny produktů z e-shopů, umožňuje také řazení a filtrování. Srovnávače jsou u zákazníků velmi oblíbené, neměli byste na nich chybět.

Jak na to?

Může se také stát, že někdo nabídne přístup vám. V takovém případě vyberte v levém menu pod nastavením možnost účty, ke kterým mám přístup. Tam můžete žádost schválit.

Heureka.cz

Účel: Funguje podobně jako další srovnávače zboží. Je to největší nákupní portál v České republice.

Jak na to?

U Heureky bohužel neexistuje systém nasdílení přístupů. Své údaje proto pošlete přímo nám.

Mergado

Účel: Mergado je nástroj pro snadnější správu inzerce na srovnávačích zboží.

Jak na to?

Nevíte si rady?

Pokud vám pořád nejdou přístupy nasdílet, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.