🔴 Online vysílání 6 kroků, jak vybudovat značku, která prodává. Přihlásit zdarma →
JAK NASDÍLET PŘÍSTUPY K REKLAMNÍM ÚČTŮM A ANALYTICKÝM NÁSTROJŮM
Chcete být vidět na Googlu? S Google Ads půjdete zákazníkům naproti. Když vyhledají klíčové slovo spojené s vaší firmou, snadno naleznou právě vás.
Chcete, aby se produkty z vašeho e-shopu ukazovaly v Google Nákupech? Nebo je součástí vaší strategie dynamický remarketing? Pak potřebujete Google Merchant Center.
Díky Skliku můžete inzerovat na Seznam.cz a spřátelených webech.
Oslovte publikum na nejnavštěvovanějších sociálních sítích. Pomocí Business Manageru lze vytvářet reklamy na Facebooku a Instagramu.
Abyste mohli využít potenciál kampaní na Facebooku a Instagramu, je potřeba propojit Business Manager s doménou vašeho webu.
V největší profesní síti můžete reklamou přesně cílit na úzkou skupinu (například na určitou pracovní pozici).
U LinkedIn je potřeba nasdílet 2 typy přístupů: k firemní stránce a do správce reklam.
Chcete své publikum oslovit také videokampaní? Vaše reklama by neměla chybět na YouTube, největší videoplatformě na světě.
Tento nástroj sbírá data o uživatelích, kteří se pohybují na vašem webu. Díky Google Analytics tak můžete vytvořit efektivnější kampaně.
Google Tag Manager spravuje všechny měřicí a reklamní skripty na webu. Výhodou je, že díky němu mohou vkládat skripty či značky na web i marketéři, takže nepotřebujete pro každou změnu programátora.
Díky Google Search Console můžete měřit návštěvnost a výkon webu ve vyhledávání. Nástroj umožňuje opravy problémů a zlepšení výsledků.
Tato platforma srovnává ceny produktů z e-shopů, umožňuje také řazení a filtrování. Srovnávače jsou u zákazníků velmi oblíbené, neměli byste na nich chybět.
Může se také stát, že někdo nabídne přístup vám. V takovém případě vyberte v levém menu pod nastavením možnost účty, ke kterým mám přístup. Tam můžete žádost schválit.
Funguje podobně jako další srovnávače zboží. Je to největší nákupní portál v České republice.
U Heureky bohužel neexistuje systém nasdílení přístupů. Své údaje proto pošlete přímo nám.
Mergado je nástroj pro snadnější správu inzerce na srovnávačích zboží.
Pokud vám pořád nejdou přístupy nasdílet, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.
JE ČAS ZAČÍT?
Vyplňte údaje o svém podnikání, abychom mohli probrat detaily a navrhnout postup k cíli.
Nejprve zanalyzujeme současný stav, abychom mohli vytvořit úspěšnou strategii.
Pustíme se do realizace, budeme sledovat a společně s vámi vyhodnocovat výsledky.
© S ÚSMĚVEM s.r.o.
Jsme součástí rodiny S ÚSMĚVEM. Společně vytváříme co nejlepší zážitek v on-line podnikání pro každého, kdo chce být úspěšný. Naše produkty tvoříme ♥ a s ☻.