🔴 Online vysílání 6 kroků, jak vybudovat značku, která prodává. Přihlásit zdarma →
POUŽÍVEJTE DATA Z WEBU CHYTŘE A DOSTAŇTE Z NICH MAXIMUM
Co kdyby se váš web proměnil ve studnici neocenitelných informací, jak získat ještě víc zákazníků a objednávek? Odhalte, jaká kampaň na vaše publikum nejvíce funguje, nebo kde návštěvníky ztrácíte. To všechno díky správně nastavené analytice.
S ÚSMĚVEM zařídíme, že ze svého webu vyčtete:
Zapomeňte na intuici
Pokud neměříte, střílíte naslepo. Nevíte, jak se vaši zákazníci chovají, co je zajímá a co jim naopak vadí. Úspěšný byznys stojí na datech.
Ukažme si to na příkladu: Prodáváte kosmetiku. Máte ceny podobné konkurenci, širokou nabídku, investujete do reklamy… ale objednávky pořád nikde.
Kde je problém? Bez dat to určíte těžko. Líbí se zboží zákazníkům? Chtějí ho koupit? Proč nedokončí nákup? Samé otázky.
Google Analytics 4 vám pomůžou odhalit problém. Uvidíte, že zákazníci na web přijdou, prohlédnou si produkty a vloží je do košíku. Jenže nedokončí nákup. Z dat vyčtete, že je to pravděpodobně proto, že zákazníkům nevyhovují vaše možnosti dopravy. Nemá ji náhodou konkurence levnější?
Dejte svému byznysu pevný základ
Díky GA4 konečně poznáte, co na vašem webu zákazníkům vadí a hlavně jak to změnit.
Uvidíte, jak se na vašem webu chovají a jaký obsah se jim líbí. Budete přesně vědět, čemu věnovat čas a energii.
Z dat vyčtete, jak zákazníci reagovali na ty minulé. Dokážete tak připravit přesně cílenou kampaň, která vám přivede maximum zákazníků.
Odborník vyčte z dat to, co potřebujete
Google Analytics 4 si v základu na web určitě zvládnete nasadit sami. Ale budete taky vědět, jak nastavit správné cíle a data interpretovat?
Na správném pochopení dat často stojí a padá byznys. Sami jsme v minulosti udělali na tomto webu změny, které nebyly řádně podložené daty. Dali jsme na intuici a čekali jsme daleko víc objednávek.
Jenže jsme málem prodělali i kalhoty. Nejen, že objednávky nevzrostly. Přestaly přicházet.
Od té doby už nic neriskujeme. Ušetřete si nervy i peníze a začněte data chytře využívat už teď.
S čím vám
Nastavíme Google Analytics 4 včetně pokročilých měření a přidáme vyhodnocení.
Nasadíme Google Tag Manager.
Nastavíme konverze pro reklamní systémy (FB, Google Ads, Sklik).
Zpracujeme heatmapy pro analýzu chování uživatelů na webu z Hotjaru či Smartlooku.
Měsíčně vám vyhodnotíme data z analytických nástrojů, abyste věděli, jaké další kroky podniknout.
VYHODNOCENÍ DAT
Nastavíme cíle, například počty registrací nebo objednávek. Pokud se webu nedaří, analyzujeme důvody a přinášíme řešení.
Jaké stránky procházejí, které z nich jsou nejoblíbenější, a ze kterých naopak hned odejdou? Díky tomu se naučíte tvořit stránky, které budou vaši návštěvníci milovat.
Vybereme třeba okruh uživatelů, kteří se zaregistrovali k newsletteru nebo si přečetli blogový článek. Podle návštěvníků, kteří nakoupili, umí dokonce GA4 odhadnout, kolik jich nakoupí příště.
Máte staré Google Analytics?
K 30. červnu 2023 končí Universal Analytics neboli „staré Google Analytics“. Jestli je stále máte na webu, nasaďte co nejdřív GA4.
V žádném případě nečekejte až na začátek léta. Čím dřív začnete data s GA4 sbírat, tím hladší bude přechod. Neztraťte zbytečně drahocenná data jenom proto, že jste přechod na GA4 příliš odkládali.
Možná vám přišla zpráva z Googlu, že vám nové GA4 automaticky založí. Prosím ignorujte to a deaktivujte je. Takto založená GA4 nebudou správně nastavená a vaší analytice budou jen škodit.
…28,1 milionů webů po celém světě používá Google Analytics?
Nechte i vy tento nástroj pracovat za vás.
Analytické specialistky k vašim službám
Data jsou všechno. Bez nich se jen domníváte, že jste ve svém podnikání udělali správné, či chybné kroky. Svět analytiky se za poslední rok změnil k nepoznání a bude přituhovat. A to mě na tom baví. GA4 se stále vyvíjejí a každá novinka, která vám uteče, může rozhodnout o tom, jak moc správná data uvidíte. A proto jsem tady já, abych aktualizace GA4 sledovala za vás a neměli jste z tohoto nového nástroje vrásky.
Díky SEO nástrojům a postupům pomáhám lidem dostat se na přední pozice ve vyhledávání. Řešíme spolu také otázky jejich potenciálních zákazníků, někdy i rozšíření služeb či směr podnikání. SEO úzce souvisí s daty. Kde se měří, tam se taky vyhodnocuje a volí strategie, proto se zabývám i reporty. Na SEO miluju to, že co je dnes, neplatí zítra. Nutí mě to se neustále vzdělávat a sledovat vývoj. Když se nevěnuji analýzám, implementaci nebo obsahovým strategiím, chodím do přírody nebo si čtu. A taky se vzdělávám v oblastech, kterých se SEO dotýká.
Dominika a Míša na to nejsou samy
Prodávat na Googlu a Seznamu vám pomůže Katka. PPC reklama
Kvalitní obsah na sítě vám vytvoří Jana. Sociální sítě
Texty, které k vám na web přivedou zákazníky, pro vás napíšou Sylvie, Nikola a Tereza. Copywriting
JE ČAS ZAČÍT?
Vyplňte údaje o svém podnikání, abychom mohli probrat detaily a navrhnout postup k cíli.
Nejprve zanalyzujeme současný stav, abychom mohli vytvořit úspěšnou strategii.
Pustíme se do realizace, budeme sledovat a společně s vámi vyhodnocovat výsledky.
© S ÚSMĚVEM s.r.o.
Jsme součástí rodiny S ÚSMĚVEM. Společně vytváříme co nejlepší zážitek v on-line podnikání pro každého, kdo chce být úspěšný. Naše produkty tvoříme ♥ a s ☻.